سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به ارسال بیش از ۶۲۰ مقاله به مرحله استانی جشنواره علامه حلی خوزستان، گفت: مرحله ارزیابی آثار، از اول بهمن‌ماه جاری شروع‌شده و تا پایان اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت .

حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی، اظهار داشت: از مجموع آثار دریافتی که بالغ‌بر 620 مقاله بودند، 453 اثر از برادران و 175 اثر از خواهران دریافت شد.

وی بابیان این‌که مجموع آثار راه یافته به دبیرخانه جشنواره، نسبت به سال گذشته رشدی 5 برابری داشته است، گفت: این مقالات در زمینه‌های علوم اسلامی و انسانی که شامل «کلام»، «فقه»، «اصول»، «فلسفه»، «منطق»، «اخلاق»، «تربیت»، «علوم قرآنی» و «علوم انسانی مرتبط با دین» هستند.

حجت‌الاسلام افضلی، با اشاره به آغاز زمان ارزیابی آثار، بیان داشت: مرحله ارزیابی آثار، از اول بهمن‌ماه جاری شروع‌شده و تا پایان اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت که إن شاءالله نتایج نهایی نیمه دوم فروردین‌ماه 1395 در خروجی سایت «خبرگزاری حوزه در خوزستان» اعلام می‌گردد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، بابیان این‌که ارزیابی آثار توسط اساتید خوزستانی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برای ارزیابی مجموعه آثار دریافتی، 10 هیئت‌علمی متشکل از علما، اساتید و کارشناسان حوزوی مشغول به کارشده‌اند.

حجت‌الاسلام افضلی در پایان گفت: اخبار تکمیلی از این جشنواره از طریق «خبرگزاری حوزه» و همچنین سایت اینترنتی «معاون پژوهش حوزه‌های علمیه» متعاقباً اعلام می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha