دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه/ آیت الله واعظ طبسی همواره در خط ولایت فقیه و رهبری لبیک گو و آماده اجرای فرامین ولی فقیه بود و این مهم را با تلاش و مجاهدت بی بدیل خود در راه صیانت از انقلاب اسلامی، ثابت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تسلیت رحلت عالم مجاهد و فرهیخته آیت الله واعظ طبسی عنوان داشت: آیت الله طبسی مصداق بارز کلام امیرالمؤمنین (ع) در راستای وقف اموال و عمر خود را راه خداوند متعال است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز آیت الله طبسی عشق و ارادت خاص به ائمه اطهار (علیهم السلام) بود که در طول عمر با برکت خود در راه ترویج مکتب امامان معصوم(علیهم السلام) از هیچ تلاشی دریغ ننمود.

وی ادامه داد: آیت الله طبسی ولایتمداری بود که تجلی عملی ولایتمداریش و مهر و امضای آن در شکنجه های ساواک در راستای مبارزه قاطعانه علیه رژیم مستبد و منفور پهلوی رقم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی آیت الله طبسی را لبیک گوی فرمان ولی فقیه زمانه خود دانست و بیان داشت: این مجاهد بزرگ همواره در خط ولایت فقیه و رهبری لبیک گو و آماده اجرای فرامین ولی فقیه بود و این مهم را با تلاش و مجاهدت بی بدیل خود در راه صیانت از انقلاب اسلامی، ثابت کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اذعان داشت: استدامه اعتقادات عمیق آیت الله واعظ طبسی به اسلام و انقلاب در تبعیت و ولایتمداری از رهبر معظم انقلاب شکل گرفت و این عالم وارسته و مجاهد را یارصدیق رهبر معظم انقلاب گرداند.

وی در پایان یکی از افتخارات آیت الله طبسی را خادم الشمس بودن وی دانست و گفت: آیت الله طبسی به عنوان یکی از ستون های مستحکم انقلاب اسلامی، پس از مجاهدت های فراوان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان تولیت آستان قدس رضوى مشغول به فعالیت گردید و به حق، خدمات شایسته ای در این مکان مقدس ارائه نمود که امید است مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha