یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
افق پارسایی

چهارصد و پنجاه و پنجمین شماره افق حوزه به انضمام نهمین شماره ویژه نامه اخلاقی افق پارسایی با مطالبی متنوع و جذاب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان، سخنرانی استاد قرائتی در نشست طلاب و مبلغان، بیانات مدیر حوزه های علمیه در مراسم بزرگداشت استاد پیشکسوت حوزه آیت الله اعتمادی  و اظهارات رئیس جمهور در همایش بزرگداشت روز شهید از جمله مطالبی است که در این شماره از هفته نامه افق حوزه به چاپ رسیده است.

تصاویر مراجع عظام در سوگوار شهادت حضرت ام ابیها، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی با حضور مراجع عظام تقلید و شخصیت های کشوری و استانی و اظهارات برخی نمایندگان مردم در مجلس خبرگان در افتتاحیه اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری از دیگر مطالب افق حوزه می باشد.

نهمین شماره از ویژه نامه افق پارسایی با مطالبی از مراجع عظام تقلید آراسته شده است.

توصیه هایی گهربار از امیرالمومنین(ع) ، فضایل تسبیحات حضرت زهرا(س)، ضرورت محاسبه نفس قبل از خواب و رهنمود حکیم متعالیه حضرت آیت الله بیدآبادی درباره کیفیت زیارت از جمله مطالب این شماره از ویژه نامه افق پارسایی است.

سه ویژگی نمازگزار واقعی، از آیت الله العظمی جوادی آملی و سه خصلتی که اثر آن را در دنیا می بینند و حکایت دلنشین آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی با موضوع ثمرات رزق حلال از دیگر موضوعات و مطالبی است که در افق پارسایی به رشته تحریر درآمده است.

همچنین راهکارهای حضور قلب در نماز از ملا محسن فیض کاشانی، علل آسان شدن گناه از ملا حسینعلی همدانی و حضرت آیت الله میرزا حسن کرمانشاهی و طلبه ای ژنده پوش، 14 توصیه ارزشمند آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی و حکایت دلنشین آیت الله شهید مدرس از اعتقاد به کار و آبادانی از دیگر مطالب جذاب و خواندنی این شماره از افق پارسایی است.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی قم، بلوار جمهوری کوچه 2  پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن32900538-025 تماس حاصل فرمایند.

پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه افق حوزه به نشانی www.ofoghhwozh.com در دسترس کاربران قرار دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha