یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده - تبلیغ خوزستان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اعزام ۳۰۰ مبلغ به ۲۰۰ مسجد استان خوزستان در ایام اعتکاف، گفت: مبلغین اعزامی وظیفه برگزاری نشست‌های معرفتی، اخلاقی و تقویت فضای معنوی حاکم بر مکان برگزاری اعتکاف را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام بیش از 300 مبلغ به مساجد سطح استان در ایام اعتکاف، اظهار داشت: إن شاءالله قرار است همزمان با آغاز مراسم معنوی اعتکاف، بیش از 300 نفر از مبلغین خوزستانی به نقاط تبلیغی مشخص شده، اعزام شوند.

وی با بیان این‌که در این طرح، 200 مسجد تحت پوشش فعالیت‌های تبلیغی مبلغان حوزه خوزستان هستند، گفت: مبلغین اعزامی وظیفه برگزاری نشست‌های معرفتی، اخلاقی و تقویت فضای معنوی حاکم بر مکان برگزاری اعتکاف را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام علیزاده، با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی در ایام اعتکاف، گفت: اگرچه باید یک روح معنوی ویژه در اعتکاف حاکم باشد، اما از آنجایی‌که سیاست ما آمیخته با مبانی دینی بوده و این روزها همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است، ضرورت بر این بود که مبلغین در کنار پرداختن به مباحث معرفتی، نسبت به بیان شاخصه‌ها و ملاک‌های یک نماینده انقلابی توجه داشته باشند.

وی بررسی راهکارهای اقتصاد مقاومتی را دیگر مسأله حائز اهمیت برشمرد و اذعان داشت: اینکه مردم بدانند چگونه باید به‌سوی اقتصاد مقاومتی رفت، یک مسأله بسیار مهم حساس است که مبلغین نیز باید بدان توجه داشته باشند و ایام اعتکاف، به جهت آماده بودن جوانان برای شنیدن حرف‌های صحیح و روا، آماده بوده و می‌توانند با جان‌ودل نسبت به آنها تأمل و تعقل کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در پایان با تأکید بر این‌که اعتکاف یکی از مکان‌های تقویت رویش‌های انقلابی است، اظهار داشت: در اعتکاف، روح و جان آدمی به‌سوی انوار الهی تقویت‌شده و چه زیباست که مبلغین حوزه‌های علمیه با تغذیه خوراک فکری، فرهنگی، سیاسی و بصیرتی، آنان را در جهت نیل به اهداف متعالی انقلاب، سوق دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha