دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 376938
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
مراسم اعتکاف

حوزه/مراسم اعتکاف طلاب استان اردبیل به صورت متمرکز در شهرستان اردبیل برگزار می گردد.

حجت الاسلام علی اصغر کاظمی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به قرار گیری در ماه رجب اظهارداشت: رجب از جمله ماه های بسیار بافضیلتی است که باید از تمام لحظه های آن به خوبی بهره برده شود.

وی با بیان این‌که اعتکاف آثار و برکات بسیاری برای افراد و جامعه به همراه دارد، افزود: حضور جوانان دراین مراسم معنوی تاثیر بالایی در تقویت اعتقادات و خودسازی افراد دارد .

معاون تهذیب حوزه علمیه اردبیل گفت: در همین راستا  و با حضور و استقبال خوب طلاب، مراسم معنوی اعتکاف ویژه طلاب مدارس استان برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: امسال مراسم اعتکاف طلاب در مسجد جامع شهر اردبیل و با حضور بالغ بر 450 طلبه برگزار خواهد شد.

این محقق حوزوی اضافه کرد: البته همزمان با شهرستان اردبیل ، این مراسم معنوی در شهرهای دیگر استان چون مشکین شهر و گرمی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر استقابل طلاب از این مراسم یادآور شد: در شهرستان اردبیل ، تمام طلاب دو مدرسه ملا ابراهیم و میرزا علی اکبر متقاضی حضور  دراین مراسم معنوی هستند.

حجت الاسلام  کاظمی خاطرنشان کرد:  در این مراسم ، مبلغان حوزه نیز حضور فعال داشته و ضمن بیان احکام ،پاسخ گویی سئوالات و شبهات طلاب جوان خواهند بود.

وی در پایان یادآور شد: هرچند مراسم اعتکاف طلاب بصورت جداگانه برگزا رمی گردد، اما حوزه علمیه  استان در برگزاری  مراسم اعتکاف استان حضور جدی داشته و برای اقشار مختلف برنامه ریزی های متعددی انجام داده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha