دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام فرزاد منصوری/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: با توجه به تقارن ایام تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با برگزاری مراسم اعتکاف در برخی از استانها باید هوشیار بود فضای معنوی اعتکاف دستخوش سلیقه ها و گرایش های سیاسی تبلیغی نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام فرزاد منصوری ظهر امروز در جمع مبلغان ،رابطان و مجریان برگزاری مراسم اعتکاف این شهرستان که در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت:از این تعداد ۱۸ مسجد در شهر خرم آباد و مابقی در روستاهای این شهرستان میزبان معتکفان رجبیه هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برای مددجویان زندانها نیز اندیشیده شده است تصریح کرد:برای مددجویان نیز مسجد شهید ابطحی شهرستان خرم آباد در نظر گرفته شده است.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد همچنین از اختصاص دو مسجد برای دانشجویان و دانش آموزان خرم آبادی برای مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و اظهار داشت:تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم اندیشیده شده است.

حجت الاسلام منصوری از فعالیت ۱۳ امام جماعت در مساجد خرم آباد خبر داد و یادآور شد:۱۸ سخنران بومی و ۳ سخنران ویژه در مراسم معنوی اعتکاف مساجد خرم آباد به سخنرانی می پردازند.

وی گفت:۱۱ مداح ،۲۲ خواهر مبلغ و بیش از ۲۰ نفر از اساتید قرآنی نیز در جمع معتکفان خرم آباد به اجرای برنامه های معنوی اعتکاف در بین مبلغان می پردازند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در پایان متذکر شد:با توجه به تقارن ایام تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با تبلیغات در سطح مساجد برای کاندیدها برخورد می شود و مجریان برگزاری مراسم اعتکاف نیز باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند و فضای معنوی اعتکاف را دستخوش سلیقه ها و گرایشهای سیاسی تبلیغی نکنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha