دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مقاله واشنگتن پست

حوزه/ واشنگتن پست در پی انتشار «گردشگری، شیوه جدید اسرائیل برای مشروعیت بخشیدن به شهرک‌نشینان اسرائیلی»، مقاله‌ای با این عنوان منتشر کرد: آیا شهرک‌های یهودی قانونی هستند؟!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، واشنگتن پست در پی انتشار مقاله تحلیلی مشروح با عنوان «گردشگری، شیوه جدید اسرائیل برای مشروعیت بخشیدن به شهرک‌نشینان اسرائیلی»، مطلبی با عنوان نامه به سردبیر با این تیتر منتشر کرد: آیا شهرک‌های یهودی قانونی و مشروع هستند؟

در این مطلب آمده است: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به حدی رسیده که حتی صدای رسمی‌ترین رسانه‌های خبری آمریکایی نیز درآمده و آن‌ها نیز دیگر قادر به دفاع از اسرائیل، هم‌پیمان دیرینه ایالات متحده آمریکا نیستند.

کنت ساسکین نویسنده این رسانه خبری آمریکایی در این ‌باره می‌نویسد: ماشین تبلیغاتی اسرائیل به حدی پست شده که از صنعت گردشگری برای انسانی سازی شهرک‌های یهودی که قوانین بین‌المللی و حتی آمریکایی را زیر پاگذاشته‌اند، استفاده می‌کند. در مقاله مربوط به گردشگری اسرائیل به این نکته اشاره نشده بود که املاک و زمین‌های این شهرک‌ها متعلق به فلسطینیان است و برای ساخت شهرک‌ها شهروندان فلسطینی از زمین‌هایشان بیرون شده‌اند. شرط می‌بندم گردشگران مسیحی که برای بازدید از اسرائیل رفته‌اند نمی‌دانستند که به مناطق جداسازی شده‌ای برای تماشا رفته‌اند و اینکه مسیحیان فلسطینی نیز به همان سرعت مسلمانان در فلسطین از خانه‌هایشان تخلیه شده‌اند تا فضای کافی برای ساخت شهرک‌ها آماده شود.

من به عنوان یک یهودی آمریکایی از جنایات اسرائیل با نام یهود در فلسطین احساس شرمندگی می‌کنم. و آن‌ها نیز بدانند که برگزاری تورهای گردشگری پرزرق و برق چیزی از وحشت و جنایات اشغال اسرائیل کم نمی‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha