یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ شهدای روحانی کلام رهبر و ولی فقیه را فصل الخطاب قرار داده و با خون خود ولایت مداری را اثبات کردند و در جمع ملکوتیان و عرشیان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد، در دیدار طلاب و روحانیون با خانواده های شهدای روحانیشهرستان سنقر، گفت: شهدای روحانی پاسدارانی مخلص بودند که با تعهدی که به اسلام و انقلاب داشتند، حماسه ای جاوید آفریدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: شهدای روحانی علاوه بر تبلیغ دین، با استفاده از منابر و سخنرانی های خود و با حضور در میدان نبرد، خون خود را در راه پاسداری از میهن فدا کردند.

حجت الاسلام یوسفی راد در پایان تصریح کرد: شهدای روحانی کلام رهبر و ولی فقیه را فصل الخطاب قرار داده و  همگی در جمع ملکوتیان و عرشیان قرار گرفتند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر نیز گفت: افتخاری بزرگ است که لباس مقدس روحانیت را بر تن کرده ایم و راه انبیاء الهی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: شهدا، اسوه مقاومت، پایداری و پایمردی هستند و به انقلاب اسلامی ارزش، ایمان و اعتبار بخشیدند، لذا با دیدن خانواده های شهدا باید نسبت به ادامه راه این بزرگمردان مصمم تر شده و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و دشمن شناسی را نیز از شهدا یادبگیریم.

این استاد حوزه در پایان ابراز داشت: شهدای روحانی در تمامی بخش های دفاع مقدس تأثیر گذار بودند و با شور و اشتیاق فراوان به تبلیغ دین، سخنرانی و در نهایت مقابله با دشمنان پرداختند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha