یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فلسطین

حوزه/ اتحادیه اروپا به شدت با سیاست شهرک سازی اشغالگران اسرائیلی و عملیات های تخریب منازل و مصادره اموال مردم توسط اسرائیلی ها و مجبور ساختن مردم به مهاجرت مخالف است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزای «حوزه»، سخنگوی اتحادیه اروپا امروز در گفتگوی مطبوعاتی خود ضمن انتقاد از عملیات تخریب منازل کرانه باختری توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از ابتدای سال جاری گفت: در هفته گذشته بار دیگر شاهد تخریب منازل و مصادره اموال و زمین های مردم کرانه باختری بودیم که از آغاز امسال جریان دارد و از سوی دیگر نیز شاهد مصادره کمک های بشردوستانه اتحادیه اروپا به مردم فلسطین هستیم.

وی افزود: منطقه مرکزی کرانه باختری در سال های اخیر به طور پیاپی مورد تخریب و دستبرد اشغالگران واقع می شود و اموال مردم این منطقه مصادره می شود به گونه ای که تمام آنها نیازمند کمک های انسانی شده اند و رفته رفته مجبور می شوند مناطق خود را ترک کنند.

سخنگوی اتحادیه اروپا خاطر نشان کرد: اتحادیه اروپا به شدت با سیاست شهرک سازی اشغالگران اسرائیلی و عملیات های تخریب منازل و مصادره اموال مردم توسط اسرائیلی ها و مجبور ساختن مردم به مهاجرت مخالف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha