دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی، تقوای سیاسی را شاخصه بارز سیاستمدار انقلابی دانست و گفت: حساسیت نسبت به دشمن باید همیشگی باشد و این مسئله از شاخصه های مهم انقلابی بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، شب گذشته در مراسم افتتاح مسجد مسلم بن عقیل(ع) شهرک مینو قزوین، گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) مطالبی ارزشمند بیان نمودند که باید نصب العین مسئولین و آحاد مردم قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین، به تقوای سیاسی اشاره کرد و بیان داشت: تقوا یک مسئله فراگیر وهمه زندگی انسان را شامل می شود و اگر یک سیاستمدار بتواند تقوا را رعایت کند، موفق خواهد شد و توجه به این موضوع مهم در مسایل سیاسی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ضرورت حساسیت نسبت به تحرکات و برنامه های دشمنان، خاطرنشان کرد: حساسیت نسبت به دشمن باید همیشگی باشد واین از شاخصه های مهم انقلابی بودن و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد و باید بدانیم که طرح ها و برنامه های دشمنان دائمی بوده ونباید نسبت به توطئه ها بی تفاوت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، پایبندی به استقلال کشور بسیار با اهمیت دانست وگفت: باید این مسئله مورد توجه جدی قرار گیرد، چرا که اگر نتوانیم استقلال خود را حفظ کنیم، انقلاب منحرف خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha