دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، استکبار ستیزی و سازش ناپذیری و قاطعیت در مقابل دشمن را از ویژگی های برجسته امام راحل دانست و گفت: حضرت امام(ره) احیاگر اسلام ناب و بیداری اسلامی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، گفت: همه ساله ملت قدرشناس و شهید پرور ایران اسلامی با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) با آرمان های ارزشمند آن پیر سفر کرده تجدید میثاق می کنند.

وی، استکبار ستیزی و سازش ناپذیری و قاطعیت در مقابل دشمن را از ویژگی های برجسته امام راحل دانست و افزود: حضرت امام(ره) احیاگر اسلام ناب و بیداری اسلامی بودند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: موضع گیری خردمندانه حضرت امام(ره) زبانزد دوست و دشمن بود و برهمین اساس در مسئله فلسطین، اسرائیل را غده سرطانی خواندند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در دوران حماسه و ایثار مدیریت عالی جنگ را برعهده داشتند و در تمام مراحل جنگ تحمیلی رهنمودها و پیام های ایشان چراغ راه رزمندگان در جبهه ها بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha