دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 381554
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
حجت الاسلام حمید علی بخشی، مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره)تاکستان

حوزه /مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره)تاکستان با تاکید بر پیروی همگان از ولایت ، گفت:ادامه پیشرفت های کشور درگرو حمایت از ولایت و رهبری است .

حجت الاسلام حمید علی بخشی، مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره)تاکستان، در جمع طلاب این مدرسه به نقش تاثیر گذار حوزه های علمیه  در جامعه و در هدایت مردم پرداخت وگفت: حوزه های علمیه مرزبانان عقیدتی مردم بوده و امروز باید به خوبی از  ارکان  انقلاب اسلامی که به عنوان یک الگو در جهان تبدیل شده است حراست گردد.

وی با تاکید بر این مطلب که عواملی از قبیل اسلامیت، جمهوریت وجایگاه عظیم ولایت فقیه باعث این همه برکات شده است، عنوان داشت: امروز باید به این موضوع توجه داشته باشیم که هرچند بیداری اسلامی که در کشورهای اسلامی شکل گرفت اما متاسفانه به دلیل نداشتن یک رهبری فکری مصادره شد وبا ظهور پدیده های شومی مثل داعش وگروههای تروریستی وتکفیری از حرکت باز ایستاد .

حجت الاسلام بخشی با تاکید برانیکه  تقویت انقلاب، تقویت اسلام را به دنبال خواهد داشت ، تصریح کرد: امروز این مهم با تبعیت از ولی فقیه که خود یک فقیه جامع الشرایط است محقق می گردد

وی با اشاره یه اینکه  طلاب واساتید ومدیران مدارس حوزه های علمیه باید در تحقق منویات رهبری معظم در رابطه با حوزه های انقلابی تلاش داشته باشند.

این استاد حوزه  به وظیفه حساس حوزه های علمیه در نشر معارف الهی در سطح جهان ، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این امر امروز حوزه های علمیه باید منویات رهبری معظم انقلاب را نصب العین تمام برنامه های خود قرارداده و در مسیر تقویت حوزه های انقلابی گام بردارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha