پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 381338
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه /مدیر حوزه قزوین با تاکید بر اهتمام طلاب بر امر تبلیغ، گفت: امروز به شدت نیازمند حضور طلاب در مناطق محروم هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، در همایش "هادیان نور" گفت: امروز وظیفه داریم از بزرگان و علما که سال ها در خدمت دین اسلامی و ترویج احکام الهی و معارف اسلامی عمر خود سپری نمودند، به نحو شایسته ای تجلیل نموده و همیشه قدردان این افراد فرهیخته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان داشت: تجلیل از علم و عالم امروز در جامعه اسلامی جایگاه ویژه ای داشته و طلاب جوان باید در زندگی خود روش این عالمان برجسته در طول تاریخ اسلامی را الگوی خود قرار دهند.

وی در ادامه  با انتقاد از عدم حضور روحانیون در روستاها خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از هر چیزی، نیازمند حضور علما و روحانیون در روستاها هستیم؛ اما متاسفانه بااین که در برخی از روستاها  برای یک فرد روحانی از نظر خانه عالمامکاناتی هم وجود دارد، ولی به دلیل برخی موانع، مردم روستاها از حضور روحانی بی بهره می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی ضمن توصیه به روحانیون در آستانه ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: روحانیونی که به روستاها و شهرها جهت تبلیغ اعزام می شوند باید تلاش نمایند بیش از همه ارتباط خود را با مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان بیشتر نموده و جایگاه ارزشمند این ماه مبارک را به خوبی تبیین نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha