شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 حجت الاسلام محمد علی عبداللهی، مدیر مدرسه مولاوردیخان

حوزه/مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین با تاکید بر تدبر بیشتر در معانی آیات نورانی قرآن، گفت: قرآن تنها مختص ماه رمضان نیست و باید در ماه های دیگر نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، در محفل انس با قر آن که در مسجد مولاوردیخان با حضور قاریان و حافظان طلاب مدارس علمیه برگزار شد، به تاکید رهبر معظم انقلاب بر برگزاری محافل قرآنی در کشور اشاره کرد و  گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با قاریان برجسته کشوری بر لزوم بیشتر محافل قر آنی در کشور تاکید کردند و امروز باید این محافل قرآنی بیش از گذشته  گسترش یابد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین بیان داشت: عزت و سعادت مندی ما انسان ها در عمل به فرامین و دستورات این کتاب آسمانی بوده و نباید به خواندن و تفسیر قرآن فقط در ماه مبارک رمضان اکتفا کنیم، بلکه در همه روزها و شبها با این کتاب آسمانی انس بیشتری داشته باشیم.

این استاد حوزه، تدبر بیشتر در معانی آیات نورانی قرآن را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اگر در معانی آیات نورانی این کتاب آسمانی بیشتر تدبر نماییم، بسیاری از رموز آیات را  درک خواهیم نمود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha