سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رادیو معارف استکهلم

حوزه/ رادیو معارف استکهلم برای سومین سال پیاپی ویژه برنامه سحرگاهی "میهمانی خدا" را پخش می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» با هدف ایجاد فضای نشاط معنوی و استفاده مفید از فرصت گرانقدر ماه مبارک رمضان، رادیو معارف استکهلم برای سومین سال پیاپی ویژه برنامه سحرگاهی "میهمانی خدا" را پخش می کند.

این برنامه در قالبی متنوع همراه با ‌پخش مناجات، دعای دلنشین سحر، اذان صبح به افق استکهلم و دعای روزهای ماه مبارک هر شب از ساعت 1 تا 4 بامداد پخش می گردد.

برنامه های این شبکه رادیویی بر روی طول موج FM ردیف 94.2 مگاهرتز قابل دریافت خواهد بود.

** آشنایی با رادیو معارف استکهلم

گفتنی است رادیو معارف استکهلم، رسانه ای مستقل و محلی است که در پاسخ به نیاز دیرینه مخاطبان به راه اندازی رادیویی با مختصات مذهبی، توسط تنی چند از مسلمانان و شیعیان مقیم استان استکهلم راه اندازی شده و وابسته به مرکز اسلامی امام علی (ع) می باشد.

 برنامه های رادیو معارف در راستـای آشنـایی هرچـه بیشتـر عـلاقه منـدان با علـوم معارف اسـلامـی و صرفا در چارچوب اعتقادات مذهبی و دینی تولید و از رادیو یرفلا پخش می گردد.

ز اهداف تأسیس این شبکه رادیویی گسترش مباحث گوناگون معرفتی، پرداختن به حوزه های مختلف فرهنگ دینی، آشنایی با آراء و افکــار انـدیشمنـدان مذهبی و تولید ویژه برنامه های گرامیداشت مناسبت های مذهبی در مسیر نشر معارف شیعه و اهل بیت (ع)، تولید برنامه هایی در معرفی شایسته چهره اسلام ناب و پیروان آن به جامعه و نهادهای مختلف کشور سوئد و همچنین ایجاد شناخت و درک متقابل و برقراری ارتباطی صمیمانه تر در جهت تسهیل هم پیوستگی مناسب مسلمانان و شیعیان مقیم در کشور میزبان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha