یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسجدالاقصی

حوزه/ سازمان آزادسازی فلسطین با اشاره به شدت یافتن روند یهودی سازی قدس از تمام مسلمانان نقاط مختلف فلسطین خواست در ماه رمضان، خود را به مسجد الاقصی برسانند و در این مسجد نماز بخوانند و مانع هتک حرمت مسجد الاقصی توسط یهودیان افراطی بشوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سازمان آزادسازی فلسطین با صدور بیانیه ای در مورد خطر ورود هتاکانه شهرک نشینان اسرائیلی به مسجد الاقصی به ویژه در ماه مبارک رمضان هشدار داد و گفت: گروه های یهودی افراطی هتک حرمت مسجد الاقصی و ورود هتاکانه به این مسجد را با حمایت نیروهای امنیتی اشغالگر از سر گرفته اند تا در این مکان مقدس اسلامی مراسمات یهودی انجام دهند.

این سازمان در مورد خطر چنین اقداماتی از سوی شهرک نشینان هشدار داد و افزود: به تازگی گروهی از شهرک نشینان افراطی ، مراسم و رقص های تلمودی را به مناسبت عید یهودی الشفوعوت انجام می دهند و گروهی دیگر نیز عبادت های تلمودی را در مقبره باب الرحمة در مجاورت دیوار ضلع شرقی مسجد الاقصی انجام می دهند و گروه های دیگری نیز که قصد انجام عبادت در مسجد را ندارند دست به اقدامات تحریک آمیز علیه مسلمانان در مسجد و اطراف آن می زنند.

در این بیانیه آمده: ما اوضاع شهر قدس را با دقت زیر نظر داریم و می بینیم که اقدامات صهیونیست ها در راستای یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی و اقدامات نژادپرستانه آنها علیه مسلمانان و نمازگزاران و نگهبانان مسلمان مسجد الاقصی به ویژه در ماه مبارک رمضان افزایش یافته و علاوه بر اینها مانع برپایی نماز مسلمانان در این مسجد می شوند.

این سازمان در پایان از تمام مسلمانان نقاط مختلف فلسطین خواسته در ماه رمضان، خود را به مسجد الاقصی برسانند و در این مسجد نماز بخوانند و مانع هتک حرمت مسجد الاقصی توسط یهودیان افراطی بشوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha