یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نیروهای اسرائیلی ۲ خانه فلسطینی را در ماه مبارک رمضان تخریب کردند

حوزه/ تخریب خانه‌ها بدست نظامیان اسرائیلی در حالی انجام شد که مسئولین رژیم صهیونیستی قول داده بودند که در ماه مبارک رمضان خانه‌های فلسطینیان را تخریب نکرده و خانواده‌های فلسطین را در این ماه بی‌خانمان و آواره نکنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»نیروهای ارتش اسرائیل در روزهای گذشته 2 خانه، یک آشپزخانه فضای باز و یک انبار را در وادی جیش و ام آل درجا، در روستای سوسیا، در جنوب تپه حبرون تخریب کردند.

تخریب خانه‌ها بدست نظامیان اسرائیلی در حالی انجام شد که مسئولین رژیم صهیونیستی قول داده بودند که در ماه مبارک رمضان خانه‌های فلسطینیان را تخریب نکرده و خانواده‌های فلسطینی را در این ماه بی‌خانمان و آواره نکنند.

به گفته منابع محلی 2 بولدوزر نظامی که توسط شرکت کاترپیلار در ایالت ایلینویز آمریکا ساخته شده‌اند اواسط روز یکشنبه در روستای وادی جیش ظاهر شدند و حکم تخریب خانه‌ها را به فلسطینیان نشان داده و سپس اقدام به تخریب خانه‌ها کردند.

گروه داوطلبان موسوم به «عملیات کبوتر» در صحنه حضور داشته و سعی کردند جلوی نظامیان اسرائیلی را بگیرند. اما سربازان آن‌ها را عقب رانده و شروع به آزار و اذیت مردان، زنان و کودکان فلسطینی صاحب خانه‌ها کردند. بولدوزرهای اسرائیلی پس از تخریب منزل وادی جیش به ام آل درجا رفته و خانه دیگری را تخریب و مردم آن را بی‌خانمان کردند.

مجموعا 14 فلسطینی در پی این اقدام بی‌خانمان شدند.

طبق آمار ارسالی از سرزمین‌های اشغالی، از سال 2016 تاکنون بیش از 500 خانه فلسطینی و سایر ساختمان‌های متعلق به مردم فلسطین توسط نظامیان ارتش اسرائیلی تخریب شده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته 100% افزایش نشان می‌دهد.

به علاوه 548 فلسطینی امسال به خاطر از دست دادن خانه‌هایشان بی‌خانمان شده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha