سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمد رجب، از اساتید حوزه علمیه کشور تانزانیا

حوزه/ امروز جمهوری اسلامی ایران امید مستضعفان جهان است و با این که کشورهای دیگر منطقه در جنگ و ناامنی به سر می برند، ولی این کشور از نظر امنیت در جهان کشوری بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محمد رجب، از اساتید حوزه علمیه کشور تانزانیا، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین، به امنیت و اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران امید مستضعفان جهان است و با این که کشورهای دیگر منطقه در جنگ و ناامنی به سر می برند، ولی این کشور از نظر امنیت در جهان کشوری بی نظیر است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، افزود: امروز تلاش هایی در جهت تفرقه بین شیعه و سنی در حال انجام است که باید با وحدت این اجازه را به دشمنان و وهابیت ندهیم.

استاد حوزه علمیه تانزانیا، امام خمینی (ره) را یک رهبر بی نظیر نه تنها در ایران، بلکه در جهان دانست و ابراز داشت: کشورهای مختلف صدور انقلاب اسلامی که امام (ره) به آن اشاره فرمودند را به خوبی مشاهده کرده اند.

محمد رجب خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اصلی ورود بنده به حوزه علمیه، مطالعه کتابهای حضرت امام خمینی (ره) بود که در دوران کودکی توسط مادرم برای بنده خوانده می شد و از این طریق توانستم با افکار واندیشه های نورانی امام خمینی (ره) را مانوس شوم.

ایران حامی مظلومان است

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین نیز در رابطه با پیروزی  نهضت انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با همراهی وهمدلی ملت ایران و روحانیت و در راس آن حضرت امام خمینی (ره) توانست رژیم فاسد 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کند که این پیروزی برای برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران دست از حمایت مظلومان بر نمی دارد و در مقابل دنیای استکبار مقاوم استوار ایستاده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha