یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام میردامادی- حوزه اصفهان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: روز قدس، روز اثبات همبستگی دینی در برابر جبهه طاغوت و کفر است و روحانیون در پیشانی این همبستگی قرار دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، روز قدس را روز اثبات همدلی مسلمانان دانست و بیان داشت: امروز جوانان ایرانی در سوریه در دفاع از آرمان های اسلام به شهادت می رسند، در برابر این ایثار و شجاعت آنها حضور در عرصه جهاد زبانی کمترین کاری است که ما می توانیم انجا دهیم.

امام جمعه موقت اصفهان، جهاد زبانی را روشی برای مبارزه با استکبار جهانی دانست و افزود: امروز جنگ نرم بر پایه کلام است. امروز دشمن قلب و ذهن مردم را با هم نشانه گرفته است، جهاد در عرصه کلام مانند تبلیغ در برابر دشمن است، نباید از حضور در این عرصه غافل شد.

وی، آل سعود را نتیجه توطئه اسرائیل و آمریکا دانست و ابراز داشت: آنچه امروز آل سعود انجام می دهد دیکته دستورات آمریکا و اسرائیل است، باید با حضور حداکثری در میادینی از جمله روز قدس که نشان همبستگی بین تمامی مسلمانان جهان در برابر ظلم است، به جهان ثابت کنیم که ما همیشه پشت برادران دینی خود هستیم و از نفاق دوری می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی، نقش طلاب را در بیداری مردم پر رنگ خواند و گفت: چشم مردم به روحانیت است؛ روحانیون پرچمدار و سربازان اصلی امام زمان(عج) در این میدان هستند، باید مانند همیشه در صف اول، شاهد حضور روحانیونی باشیم که سکوی هدایت اسلام را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد:  آنچه امروز در این حرکت بیدار ساز اسلامی به چشم می خورد حمایت مردم از روحانیون است، بیداری و هوشیاری روحانیت در عرصه های مختلف سیاسی در تمامی تاریخ باعث حفظ اسلام بوده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha