شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمن تقوی

حوزه/معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با تاکید بر این که قدس هویت امت اسلامی است، گفت: قدس و فلسطین مرکز جوشش اسلام و فرهنگ بوده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد تقوی، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس خرم آباد در جمع راهپیمایان گفت: امروز روز به روز شاهد افزایش موج بیداری اسلامی در سایر کشورها هستیم.

معاون جذب و گزینش  شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این که گروه های مبارز و مسلمان فلسطینی از زمانی که با تاسی از شعارهای انقلابی به مبارزه می پردازند، پیشرفت ها و اقدامات چشمگیری را در مبارزه به ثمر رسانده اند، تصریح کرد: روز به روز بر روحیه ایثار و مقاومت جوانان مسلمان این سرزمین افزوده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیست طماع و توسعه طلب است، بیان داشت: اسرائیل همچنان با نقشه و ترفند، علاوه بر گرفتن این سرزمین ها، در پی غصب همه خاک سوریه، لبنان و بخش هایی از عربستان و ایران است و باید در این زمینه هوشیار و گوش به زنگ باشیم.

وی با تمسک به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) که فرمودند "هر مسلمانی صدای مسلمان بی گناه و مظلومی را بشنود و به یاری او نشتابد مسلمان نیست"، افزود: امرور باید بر اساس معیارهای اسلام و انقلاب، دفاع از مظلومان جهان را در سرلوحه اهداف مبارزاتی خود قرار دهیم و حمایت قاطع خود را از مردم مسلمان و مظلوم جهان اعلام داریم.

معاون جذب و گزینش  شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه نباید در برابر زور و استکبار منفعل باشیم، اظهار داشت: امروز باید مسلمانان جهان با اقتدار و شجاعانه در برابر زور ایستادگی کنند و ذره ای کوتاه نیایند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی امنیت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی را در گرو توجه به منویات مقام معظم رهبری و پیروی از ولایت دانست و افزود: باید سخنان رهبری را آویزه گوش خود قرار دهیم و ذره ای راه نفوذ را برای دشمن باز نکنیم.

وی با اشاره به اینکه قدس و فلسطین مرکز جوشش اسلام و فرهنگ بوده اند، یادآور شد: استعمار پیر برای تضعیف قدرت حکومت عثمانی با گسترش شعارهای ناسیونالیستی و تکه تکه شدن عثمانی در منطقه نفوذ پیدا کرد و با هزاران ترفند دیگر چند صباحی بعد، حکومتی جعلی بنام اسرائیل را بنیان نهاد و همچنان به جنایات خود ادامه می دهد.

معاون جذب و گزینش  شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه انگلیس خبیث اولین کشوری بود که رژیم غاصب اسرائیل را به رسمیت شناخت، گفت: انگلیس و آمریکا با کمک به تشکیل این رژیم غاصب، ۵ میلیون مسلمان فلسطینی را با رعب و وحشت از سرزمینشان آوراره کرده اند و آنهایی که نیز باقی مانده اند، هر روز مورد هجوم بی رحمانه حملات این غاصبان قرار می گیرند و امروز وظیفه هر مسلمانی دفاع از ملت های مسلمان، بی گناه و مظلوم جهان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha