یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ضرب و شتم نظامیان۲ خبرنگار فلسطینی توسط  رژیم صهیونیستی

حوزه/ نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه ۲ خبرنگار فلسطینی را در نزدیکی بیت لحم مجروح کردند. این دو خبرنگار فلسطینی در تظاهرات روز جمعه، زمانی که نظامیان اسرائیلی در نزدیکی روستاهای النعمان و الخاص در شرق بیت لحم با اسلحه‌ها و باتوم‌هایشان به آن‌ها حمله کردند، در اثر ضرب و شتم صهیونیست‌ها به شدت مجروح شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه 2 خبرنگار فلسطینی را در نزدیکی بیت لحم مجروح کردند.

این دو خبرنگار فلسطینی در تظاهرات روز جمعه، زمانی که نظامیان اسرائیلی در نزدیکی روستاهای النعمان و الخاص در شرق بیت لحم با اسلحه‌ها و باتوم‌هایشان به آن‌ها حمله کردند، در اثر ضرب و شتم صهیونیست‌ها به شدت مجروح شدند.

این خبرنگاران از مردم فلسطینی که قصد ورود به مسجد الاقصی را داشتند و سرکوب آن‌ها بدست نظامیان رژیم صهیونیستی گزارش تهیه می‌کردند که مورد تهاجم سربازان قرار گرفتند. در این حمله رائد شریف و یکی از همکارانش که برای کانال ماهواره‌ای الغد العربی گزارش تهیه می‌کردند، در اثر جراحات و کبودی‌های وارده به شدت مجروح شدند و توسط گروه‌های امدادی به بیمارستان محلی منتقل شدند.

این خبرنگاران اخبار مربوط به تلاش فلسطینیان برای عبور از موانع نظامی صهیونیست‌ها به منظور ورود به قدس و برگزاری نماز جماعت در مسجدالاقصی را پوشش می‌دادند. مردم فلسطین قصد داشتند در نماز جمعه روز قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کنند. سربازان همچنین با حمله به فلسطینیان چندین گاز اشک آور و نارنجک به سوی آنان پرتاب کردند، که این مسئله سبب به راه افتادن آتش سوزی در چند خانه فلسطینی و آسیب دیدگی چند نفر در اثر استنشاق گاز اشک آور شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha