یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسجدالاقصی

حوزه/ یک قاضی دادرسی صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که گفتن الله اکبر به یهودیان در مسجدالاقصی غیرقانونی بوده و به منزله اخلال در صلح می‌باشد!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از algemeiner.com، یک قاضی دادرسی صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که گفتن الله اکبر به یهودیان در  مسجدالاقصی غیرقانونی بوده و به منزله اخلال در صلح می‌باشد.

این قاضی صهیونیستی گفت: تجربیات گذشته به ما نشان داده است که اگر جامعه از شعار به عنوان چیزی غیر از عبادت استفاده کنند، این مسئله با شورش و اختلال در نظم عمومی همراه بوده و ممکن است منجر به خشونت فیزیکی و تروریسم شود. این حکم دادگاه در رابطه با پرونده سحر غزاوی بود که پنج سال پیش در پی فریاد الله اکبر به گروهی از شهرک نشینان صهیونیست در مسجد مقدس توسط پلیس بازداشت شده بود. غزاوی در دادگاه در دفاع از خود اعلام کرده بود که قصد برهم زدن صلح و آرامش را نداشته و گفتن  الله اکبر در مکان مقدس بخشی از سنن اسلامی تلقی می‌شود.

این قاضی صهیونیستی در حکم دادگاه اعلام کرده در صورتی که واژه الله اکبر به هر شکل و ظاهری از تظاهرات و اعتراض مورد استفاده قرار بگیرد، ایجاد کننده آشوب بوده و عبادت تلقی نشده و برهم زننده آرامش و اختلال در نظم عمومی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha