دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تهاجم تانک‌های اسرائیلی به زمین‌های کشاورزی در خاک غزه

حوزه/ تانک‌ها و بولدوزرهای زرهی رژیم صهیونیستی بیش از ۱۵۰ متر به داخل زمین‌های کشاورزی فلسطینی در شرق البریج پیشروی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از imemc.org، امروز صبح چندین خودروی نظامی ارتش صهیونیستی به زمین‌های کشاورزی فلسطینیان در شرق اردوگاه پناهندگان البریج در غزه مرکزی تجاوز کرده، بعضی از زمین‌های کشاورزی فلسطینی را با بولدوزر صاف کرده، درختان را از ریشه در آورده، و اقدام به تیراندازی به سوی کشاورزان کردند.

شاهدان عینی گفتند: 4 تانک اسرائیلی و 2 بولدوزر زرهی بیش از 150 متر به داخل زمین‌های کشاورزی فلسطینی در شرق البریج پیشروی کرده و درحالی که هواپیماهای بدون سرنشین ارتشی بالای سرشان مانور می‌دادند، اقدام به صاف کردن زمین‌ها با بولدوزر کردند.

به گفته شاهدان، نظامیان اسرائیلی همچنین چندین خشاب اسلحه در منطقه شلیک کردند تا در هنگام تجاوز به زمین‌های فلسطینی، کشاورزان را از زمین‌هایشان دور نگه دارند. این تهاجم ارتش اسرائیل جدیدترین اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن سرزمین‌های فلسطینی در نزدیکی حصار مرزی در شمال و شرق منطقه ساحلی تحت محاصره است تا فلسطینیان را از کار کردن در زمین‌های خودشان منصرف سازد.

این درحالی است که این گونه حملات از سوی نظامیان اسرائیلی معمولا با هدف قرار دادن و حمله به ماهیگیران غزه و قایق‌هایشان، در آب‌های محدوده منطقه ساحلی فلسطین انجام می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha