شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هنک جانسون

حوزه/ هنک جانسون نماینده منطقه ۴ جورجیا در نشستی گفت: شهرک‌نشینان صهیونیست همانند جریان ثابتی از موریانه‌ها به محل سکونت فلسطینیان رفته و پیش از آنکه آن‌ها متوجه چیزی شوند، تمام خانه آن‌ها را خورده و سبب ریزش یکدفعه آن می‌شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، یک نماینده دموکرات کنگره آمریکا شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری را به موریانه‌هایی تشبیه کرده که خانه‌ و آشیانه فلسطینیان را دزدیده و تخریب می‌کنند. هنک جانسون نماینده منطقه 4 جورجیا در نشستی که توسط یکی از سازمان‌های حمایت از مقاومت فلسطین در فیلادلفیا تشکیل شده بود، از سیاست‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین انتقاد کرد.

این نماینده 61 ساله کنگره آمریکا گفت که یهودیان در مناطق مناقشه‌آمیزی زندگی کرده و خانه‌های فلسطینیان را دزدیده و تخریب می‌کنند. او همچنین وزیر دفاع اسرائیل را با دونالد ترامپ کاندید جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا مقایسه کرده و خواستار پایان دادن به اشغال سرزمین‌های فلسطین توسط اسرائیل شد.

جانسون گفت: آن‌ها (شهرک‌نشینان صهیونیست) همانند جریان ثابتی از موریانه‌ها به داخل محل سکونت یک خانواده (فلسطینیان) رفته و پیش از آنکه آن‌ها متوجه چیزی شوند، تمام خانه آن‌ها را خورده و سبب ریزش یکدفعه آن می‌شوند. فعالیت‌های شهرک‌سازی نیز با بی‌رحمی و جنایت همراه بوده و در یک نرخ بسیار افزاینده به مرحله‌ای رسیده که هشدار دهنده شده است.

او در ادامه گفت: کار اشغال به جایی رسیده است که بزرگراه‌های اسرائیلی از میان سرزمین‌های فلسطینیان گذشته، دیوارها بالا رفته،  مردم فلسطینی را دچار ناتوانی‌ها و محدودیت کرده، مردم فلسطین اجازه ندارند از این جاده‌ها برای سفر و رفت و آمد استفاده کنند و این جاده‌ها محله‌های فلسطینیان را از یکدیگر جدا ساخته‌اند. سپس با ساختن دیوارها و گذاشتن پست‌های بازرسی رفت و آمد و حرکت مردم فلسطین را نیز محدود کرده‌اند. آن‌ها کار را به جایی رسانده‌اند که تصور وجود سرزمینی به نام فلسطین را هر روز بیش از روز گذشته از واقعیت دور می‌سازند. شما می‌بینید که خانه‌ای پس از خانه دیگر توسط شهرک‌نشینان یهودی و نظام آپارتاید صهیونیست با این ادعا که اعضای خانواده شب را در منزل‌شان نمانده‌اند،  مورد اشغال قرار می‌گیرد و آنوقت خانه‌ای که فلسطینیان و اجدادشان نسل اندر نسل در آن زندگی کرده‌اند به دست اسرائیل افتاده و پرچم صهیونیستی بر فراز آن افراشته می‌شود. این در حالی است که فلسطینیان حق برافراشتن پرچم کشورشان را در محله‌های خودشان ندارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha