دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مقامات صهیونیستی: جوان فلسطینی را اشتباها به رگبار بستیم!

حوزه/سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی روز گذشته، به رگبار بستن اتومبیل یک جوان فلسطینی و به شهادت رساندن او را در اردوگاه پناهندگان شعفاط تصادفی اعلام کرد!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به خانواده مصطفی نمر، جوان فلسطینی که روز دوشنبه در طی حمله نظامی به اردوگاه پناهندگان شعفاط در فلسطین اشغالی به شهادت رسیده بود اعلام کردند که جوان 27 ساله آنان «اشتباها» کشته شده است!

طلال، پدر مصطفی در این باره به خبرنگاران گفت: سازمان اطلاعات اسرائیل روز سه شنبه من و همسرم را به ایستگاه پلیس در بیت حنینه احضار کرده و به ما اعلام کردند که مصطفی و دامادمان علی تیزر نمر که او نیز در این حادثه مجروح شد، قصد حمله به نظامیان را نداشته‌اند و اشتباها کشته شده‌است

نظامیان اسرائیلی هنگام یورش به اردوگاه پناهنگان شعفاط و در زمان درگیری میان نظامیان و جوانان محلی، اتومبیل این دو جوان فلسطینی را که تصادفا در صحنه حضور پیدا کرده به رگبار بسته، مصطفی را به شهادت رسانده و علی مجروح می‌شود. تصاویر گرفته شده از اتومبیل خونین آن‌ها نشان می‌دهد که  این دو جوان در حال بردن غذا برای اهالی منزل بوده‌اند.

مقامات اسرائیلی در لحظه وقوع حادثه مدعی شده بودند که اتومبیل مذکور قصد زیرکردن پلیس اسرائیل و افسران گارد امنیتی را داشته، این درحالی است که شاهدان عینی و اعضای خانواده آن‌ها این ادعا را به شدت رد کردند.

پدر مصطفی درباره شهادت پسرش گفت: ابراز تاسف آن‌ها پسرم را برنمی‌گرداند. نظامیان صهیونیست ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نبوده و هر بار به بهانه‌های مختلف انسان‌ها را به قتل می‌رسانند،  و این کار به قدری برایشان سهل و آسان است که گویی درحال شکار پرنده هستند!

این پدر عزادار در ادامه گفت: هیچ توجیهی برای کشتن فرزندان عزیز ما وجود ندارد.

این جوان فلسطینی چهارمین شهروند ساکن اردوگاه پناهندگان شعفاط می‌باشد که از اکتبر سال گذشته تا کنون به شهادت رسیده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha