شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالخالق عبداللهی- کرمانشاه

حوزه/ حوزه های علمیه باید مبتنی بر مکتب ائمه اطهار علیهم السلام در مسیر پاسداری از عقاید حرکت کرده تا بتوانند اسلام ناب محمدی را در جامعه ترویج نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالخالق عبداللهی در سلسله جلسات اخلاقی خود در مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه، گفت: یکی از مهم ترین وظایف طلاب خوب درس خواندن و عالم شدن است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: طلاب باید مجدانه برای مقابله و مبارزه با سختی هایی که در مسیر طلبگی در پیش دارند، بکوشند و با درس خواندن و تقویت اخلاق اسلامی موفقیت هایی را کسب نمایند.

این استاد حوزه در ادامه افزود: قطعأ حوزه علمیه محل پرورش علما و فضلای بزرگی است، طلاب باید فضای آموزشی خوبی را برای خود رقم زده و با تشکیل حلقه های مختلف به مباحثه و مطالعه بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی تأکید کرد: حوزه های علمیه باید مبتنی بر مکتب ائمه اطهار علیهم السلام در مسیر پاسداری از عقاید حرکت کرده تا بتوانند اسلام ناب محمدی را در جامعه ترویج نمایند.

وی تصریح کرد: طلاب نسبت به حفظ و تفسیر احادیث و آیات قرآن اهتمام ویژه داشته باشند و در امور شخصی و حوزوی خود دستورالعمل های قرآنی را به کار گیرند.

 امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان طلاب را به مطالعه کتاب بزرگان دین دعوت کرد و ابراز داشت: قطعأ آشنایی طلاب با سلوک و معنویت بزرگان دین و انقلاب برکات و ثمرات فراوانی را به همراه دارد که می تواند طلاب را در تحقق اهدافشان یاری نماید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha