دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله العظمی اردبیلی

حوزه/ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفتند: وجود افراد خوب و پرکار و کم خرج، و کم توقع در جامعه مایه افتخار است که در عین کارآمدی و دلسوزی برای دین و جامعه و انقلاب، با پرهیز از اسراف کاری و تبذیر به نحو احسن انجام وظیفه می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در ديدار هیئت رئیسه و اعضاء هیئت علمی و کارکنان دانشگاه مفید قم  با تجلیل از اقدامات خوب این دانشگاه اظهارداشتند: من خوشحالم از این که افراد خوش نام و خوش ذوق و صاحب فکری به عنوان استاد در دانشگاه مفید خدمت می کنند، این افراد می توانند خدمات ارزشمندی به حوزه و جامعه دینی ما ارائه کنند و امیدوارم این روند در دانشگاه مفید ادامه پیدا کند و بر غنای کار بیافزاید.

ایشان گفتند: وجود افراد خوب و پرکار و کم خرج، کم توقع در جامعه مایه افتخار است که در عین کارآمدی و دلسوزی برای دین و جامعه و انقلاب، با پرهیز از اسراف کاری و تبذیر به نحو احسن انجام وظیفه می کنند که یکی از نمونه های آن فردی است که مدت ها قبل از انقلاب در امر مفید با ما همکاری می کرد و بعدها با عناوین و سمت های دیگر پس از انقلاب خدمت و امروز هم چنان با همان روش زاهدانه خود به خدمت ادامه می دهد.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی خاطرنشان کردند: البته جایگاه معنوی این افراد پیش خداوند حتما محفوظ است. من امیداورم شما ها بتوانید افراد ارزشمند و تأثیرگذاری در جامعه دینی و اسلامی باشید.

صبغه حوزوی در دانشگاه مفید پررنگ تر می شود

خاطرنشان می شود: در ابتدای اين ديدار دکتر میر سعید موسوی قائم مقام رئیس دانشگاه مفید گزارشی از عملکرد یک ساله دانشگاه مفید ارائه کرد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اولیه دانشگاه مفید که توسط مرجعیت دینی تأسیس و اداره می شود، ارتباط جدی با حوزه و مراکز حوزوی است و بر این اساس ما بر آن هستیم تا این صبغه دانشگاه پررنگ تر و در خدمت به حوزه و دانش های حوزوی کارآمدتر باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha