دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت با آیت الله موسوی اردبیلی

حوزه/ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی بر لزوم تأسی کشورهای اسلامی و جمعیت های شیعی از جریانات فرهنگی و اهل بیتی(ع) ایرانیان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزار ی «حوزه»، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی عصر امروز در دیدار با اعضای شورای بزرگداشت دهه کرامت کشور گفتند: در گذشته مساله ای به نام دهه کرامت با این وضعیت در کشور وجود نداشت و شکل گیری این شورا و اقداماتی که در کشور انجام داده است، مایه خوشحالی است.
ایشان افزودند: برنامه دهه کرامت، برنامه بسیار خوبی در عرصه فرهنگی است که امیدواریم تمام کشور در این امر دخیل شده و تمام جامعه در فرهنگ سازی نسبت به امور مرتبط به اهل بیت(ع) شریک شوند.
این مرجع تقلید بیان کردند: یکی از محاسن شکل گیری دهه کرامت در کشور آن است که این حرکت، یک حرکت ملی و مردمی بوده و حرکتی دولتی نیست که کسی بخواهد بگوید که این حرکت را دولت انجام می دهد.
معظم له افزودند: اگر دولت کاری در کشور پایه گذاری کرد، فی نفسه منفی نیست؛ اما قطعا کاری که مردم در آن شریک بوده و عامل اصلی آن، جامعه باشد، محاسن بسیاری داشته و ماندگارتر خواهد بود.
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی بیان کردند: اینکه این حرکت فرهنگی در بیش از ۷۰ کشور جهان برگزار می شود، واقعا مایه خرسندی و خوشحالی است؛ زیرا هرکاری که به اعتلای فرهنگ اهل بیت(ع) در دنیا منجر شود، قطعا باید حمایت شود؛ زیرا فرهنگ اهل بیت(ع) باید هر روز در دنیا توسعه یابد.
ایشان اظهار کردند: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی حرکات فرهنگی بسیار خوبی در کشور ایجاد شده است که این فعالیت ها می تواند برای همه کشورهای اسلامی یک الگوی و نمونه کامل باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha