دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سرهنگ فقیهی

حوزه/ در نشست خبری معاون هماهنگ کننده راهیان نور سپاه علی بن ابیطالب(علیه السلام) با اصحاب رسانه که در ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد، از اعزام ۸ هزار زائر به شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ فقیهی در نشستی خبری با أصحاب رسانه استان قم با اشاره به اهمیت برنامه فرهنگی راهیان نور ابراز داشت: مجموعه سپاه پاسداران و بسیج در حال برگزاری عملیاتی فرهنگی به نام راهیان نور است تا بتواند تأثیرگذار باشد.
وی ابراز داشت: راهیان نور ظرفیتی را برای جامعه ایجاد کرده تا جانفشانی ها و ایثارگری های گذشتگان را برای نسل امروز و نسل های گذشته یادآوری نموده و نشان دهد که شهداء و رزمندگان برای حفظ نظام و اسلام جان خود را داده اند.
سرهنگ فقیهی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پرداختن به موضوع راهیان نور خاطرنشان ساخت:‌ با تاکید رهبر انقلاب بر پیگیری و استمرار حضور حداکثری مردم و آشنایی و معرفت آنان نسبت شهدا، راهیان نور امسال را با شعار محوری زیارت، توجه و افزایش معرفت نسبت به شهدا نام گذاری کرده ایم.
معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) افزود: اعزام هشت هزار نفری را برای سفر به شمال غرب را در سال جاری برنامه ریزی کرده ایم که بازدید از یادمان شهدای بانه، معراج شهیدان زین الدین، یادمان شهیدان وکیلی، یادمان شهید کاظمی،‌ یادمان شهید بروجردی، یادمان عملیات والفجر دو، یادمان حاج عمران و شرکت در رزمایش ارومیه از جمله برنامه ها می باشد.

وی سردشت را نماد حقوق بشر آمریکایی دانست و ابراز داشت: سردشت شهری است که نماد حقوق بشر آمریکایی بوده و در طول هشت سال جنگ تحمیلی، بارها مورد حملات شیمیایی دشمن قرار گرفته و هزاران نفر در این شهر به شهادت رسیده اند.
سرهنگ فقیهی در پایان با اشاره به نحوه اعزام به منطقه شمال غرب ابراز داشت: افرادی که علاقه مند به حضور در منطقه عملیاتی شمال غرب هستند، باید برای ثبت نام به پایگاه های بسیج مراجعه نموده و هر کاروان که به دو سبک اتوبوسی و خودروی شخصی است، سه شب و چهار روز در منطقه اسکان پیدا می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha