یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه یکی از رسالت های خبرنگاران، صداقت در گفتار، متن و پرهیز از هرگونه دروغ پراکنی و تحمیل عقائد بر دیگران است گفت: خبرنگاران از جناح بازی و وابستگی به احزاب پرهیز کنند.

آیت الله ممدوحی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک روز خبرنگار و با بیان اینکه خبرنگاران یار ملت بوده و باید از هر گونه سیاسی کاری پرهیز کنند، به رسالت های آنان اشاره کرد و گفت: از جمله رسالت های خبرنگاران، صداقت در گفتار و متن و پرهیز از هرگونه دروغ پراکنی و تحمیل عقائد بر دیگران است.

عضو جامعه مدرسین بیان داشت: یکی از رسالت های خبرنگاران صادق این است که صلاح جامعه را در امر خبر رسانی در نظر کرفته و اخباری که به نفع جامعه است را اطلاع رسانی کنند.

وی ابراز داشت: از دیگر رسالت های خبرنگاران، آن است که اتفاقاتی که در جامعه و جهان در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی اتفاق می افتد، به خوبی رصد نموده؛ تحلیل درست و اطلاع دقیق از زوایای دقیق آن حادثه داشته و به موقع اطلاع رسانی نمایند.

آیت الله ممدوحی در پایان عنوان کرد: یکی از مهترین رسالت های خبرنگاران و رسانه ها، بی طرفی نسبت به حزب، شخص، گروه و جناح هاست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha