جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علما  - کرمانشاه

حوزه/ اصحاب رسانه با قلم روان خود و با انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب و معرفی اسلام ناب محمدی(ص)، همچون سدی در برابر استحاله فرهنگی دشمنان می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء در دیدار با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خبرنگاران و روزنامه نگاران استان کرمانشاه عنوان داشت: سابقه فعالیت رسانه ای در استان کرمانشاه به یک قرن می رسد و این نشان دهنده تلاش خبرنگاران در این عرصه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خبرنگاری را در جهت تنویر افکار عمومی دانست و اظهار داشت: کار رسانه ای زمانی مقدس است که جامعه را به سمت و سویی صحیح و متناسب با موازین شرعی هدایت کند.

وی گفت: انعکاس اخبار توسط اصحاب رسانه، مردم را از آخرین اتفاقات روز جهان مطلع می گرداند و این گویای نقش تأثیرگذار خبرنگاران است.

آیت الله علما یادآور شد: اخباری که دلسوزانه و صادقانه به دست مخاطبان برسد برکات فراوانی را در جامعه به همراه دارد و می تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف نماید.

وی حرفه خبر را ارزشی و با اهمیت دانست و اظهار داشت: خبرنگاران با نشر و چگونگی اعمال سبک زندگی اسلامی در خانواده و جامعه می تواند بار سنگین فرهنگی را از دوش مسئولان برداشته و موجب تحول جامعه در بخش فرهنگی و دینی باشند.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: اصحاب رسانه با قلم روان خود و با انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب و معرفی اسلام ناب محمدی همچون سدی در برابر استحاله فرهنگی دشمنان می باشند.

نماینده ولی فقیه در پایان با بیان اینکه ایران کشوری با سرمایه ها و ذخایر فراوان است، ابراز داشت: تکیه بر توان داخت و سرمایه های ملی به مراتب بازدهی اش از تکیه به غرب و وابستگی به دیگران بیشتر است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha