جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: روحانیت همواره جلودار حرکت های انقلابی بوده است و اگر مجاهدت و بصیرت علما و روحانیون نبود، امروز جز ننگ و ذلت در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی چیزی برای ایران باقی نمی ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه "منشور روحانیت" به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در راستای بیان دیدگاه  ها و بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی نسبت به حوزه های علمیه و طلاب برپاشده است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) اظهار داشت:  روحانیت همواره جلودار حرکت های انقلابی بوده است و اگر مجاهدت و بصیرت علما و روحانیون نبود، امروز جز ننگ و ذلت در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی چیزی برای ایران باقی نمی ماند.

وی جامعه روحانیت و حوزه های علمیه را مهم ترین پایگاه صیانت از ارزش های اسلام دانست و گفت: حوزه های علمیه، علما و فضلاء مهم ترین پایگاه اسلام در برابر حملات، انحراف و کج روی ها می باشند، یک طلبه تمام عمر خود را صرف تبلیغ و نشر مسائل دین می کند لذا مفتخریم به لباس مقدس روحانیت، چرا دشمنان انقلاب و اسلام به شدت از روحانیت وحشت دارند.

این استاد حوزه کرمانشاه  گفت: یکی از مهم ترین عوامل ایستادگی حوزه های علمیه در برابر استکبار حفظ وحدت و همدلی هرچه بیشتر بین روحانیون است، اتحاد و یکپارچگی طلاب و روحانیون انقلابی می تواند همچون موجی خروشان بر سر دشمنان انقلاب و اسلام فرود آید.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی به خطرات نفوذ استکبار اشاره کرد و عنوان داشت: استکبار وقتی از راه زور در جهت تسلط بر مسمانان مأیوس شد درصدد نفوذ و تفرقه میان مذاهب اسلام افتاد و تمام قوا و امکانات خود را در جهت تقویت نفوذ در حوزه های علمیه به کار بست.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: تربیت طلاب انقلابی، تقویت حوزه های علمیه با مکتب و سیره امام خمینی (ره)، اتحاد و همبستگی جامعه روحانیت انقلاب را از خطر نفوذ استکبار مصون می دارد.

این استاد حوزه علمیه در پایان ابراز امیدواری کرد: تمهیدات لازم در جهت برپایی نمایشگاه دائمی در ساختمان مدیریت حوزه علمیه اندیشیده شده است تا در مناسبت های مختلف شاهد آثار علمای بزرگ اسلام و انقلاب باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha