جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ خضر الکبش

حوزه/ شیخ خضر الکبش تاکید کرد: مقاومت در جنگ ۳۳ روزه معادله بین المللی و منطقه ای را در منطقه تغییر داد و رؤیای آمریکایی ها را که می خواستند خاورمیانه جدیدی را تحت فرمان و سیطره خود بوجود آوردند، ناکام گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ خضر الکبش در سخنان خود در مراسمی که در منطقه "الهرمل" لبنان و با دعوت مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) و حزب الله برگزار شد، گفت: اقدامی که آمریکا در سال 2006 میلادی در جنگ علیه لبنان انجام داد، در جهت بریدن سر مقاومت و نابودی آن برای حفظ امنیت اسرائیل و تسلیم ساختن لبنان در برابر شروط اسرائیل و اسکان فلسطینی ها بود؛ به همین خاطر دیپلماسی آمریکا برای دستیابی به اهداف خود، همه امکانات را کرد و در این راه با هیچ سختی و اعتراضی از سوی کشورهای عربی مزدور و خائن مواجه نشد؛ هم چنین با هم پیمانان داخلی خود در لبنان متحد شد تا مقاومت را در هم کوبد و از کشور لبنان محو کند اما "مقاومت" نتیجه دیگری را در این معرکه رقم زد.

شیخ  الکبش تاکید کرد: مقاومت در جنگ 33 روزه معادله بین المللی و منطقه ای را در منطقه تغییر داد و رؤیای آمریکایی ها را که می خواستند خاورمیانه جدیدی را تحت فرمان و سیطره خود بوجود آوردند، ناکام گذاشت.

مقاومت در برابر صهیونیستها و تکفیری ها

شیخ الکبش تاکید کرد: همان مقاومت که بر دشمن اسرائیلی پیروز شد، امروز با قدرت و رشادت با تروریسم تکفیری در سوریه می جنگد و موفقیت های فراوانی را به بار می آورد. پیروزی جنگ حلب به نفع مقاومت است؛ چرا که این مسئله موقعیت نظامی و استراتژیک را در مقابل جنگ تغییر می دهد.

وی در پایان به روح شهدای مقاومت که جان خود را در دفاع از عزت و کرامت امت اسلامی فدا کردند، سلام و درود فرستاد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha