چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
عبدالله صفی الدین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید صفی الدین در حرم رضوی گفت: ایران شجاعانه در مقابل توطئه های بین المللی منطقه ایستادگی نموده و از حزب الله و جبهه مقاومت تا به امروز دفاع کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مشهد،حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله صفی الدین نماینده، سید حسن نصرالله در جشن بزرگ مقاومت در حرم رضوی با اشاره به موضوع مقاومت اسلامی و حمایت همه جانبه و علنی ایران از جبهه مقاومت و حزب الله گفت: ایران شجاعانه در مقابل توطئه های بین المللی منطقه ایستادگی نموده و  از حزب الله و جبهه مقاومت تا به امروز دفاع کرده است و پیروزهای حزب الله و مقاومت به معنای واقع پیروزی ایران در منطقه است.

وی تأکید کرد: ایران؛ به خصوص رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، قاطعانه از حامیان مقاومت در برابر تجاوزها و تهدیدات بین المللی است.

نماینده سید حسن نصرالله ضمن اظهار ارادات حزب الله و مردم لبنان به دولت، نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: در جنگ 33 روزه  سعودی ها پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاده بوده و این رویه هنوز هم ادامه دارد .

حجت الاسلام و المسلمین صفی الدین ادامه داد: امروز کعبه از دست آمریکایی که با اسرائیل دست داده، داغدار و مصیبت زده بوده و به خداوند متعال از کسانی که کنار کعبه فتوای تکفیر صادر می کند، گلایه و شکایت می کند.

وی افزود: عربستان سعودی پول های نفت را به جای اینکه برای کمک به فلسطین و آبادی این سرزمین هزینه کنند، برای بمباران یمن و سوریه استفاده می کنند.

گفتنی است؛ جشن بزرگ مقاومت همزمان با شب میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام پس از نماز مغرب و عشاء با شعار امام رضا-الگوی مبارزه خستگی ناپذیر برگزار شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha