سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
 جامعه الزهرا

حوزه/رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از آغاز پذیرش دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد بخش بین الملل این مرکز در سال تحصیلی ۹۵- ۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اباذرعمرانی با اعلام این خبر گفت: متقاضیان غیر ایرانی تحصیل در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) می توانند با مراجعه به آدرسwww.j-alzahra.org   نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی ادامه داد: شرایط و ضوابط  پذیرش در این دوره ها به همراه معرفی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در سامانه مذکور اعلام شده است.
رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) تصریح کرد: متقاضیان دوره کارشناسی بعد از ثبت نام و قبولی در آزمون به مصاحبه دعوت می شوند و پس از قبولی در مصاحبه برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ پذیرش خواهند شد.
عمرانی فر تاکید کرد: همچنین آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد، در تاریخ ۲۰ شهریور به صورت الکترونیکی و آنلاین برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به شرایط و ضوابط پذیرش بیان کرد: عدم وجود مشکل اقامت در جمهوری اسلامی ایران، ارائه رضایت نامه سرپرست قانونی، طلبه بودن سرپرست، در جامعه المصطفی و دارای کد فعال (ویژه خواهران غیر خوابگاهی)، سکونت با سرپرست در قم (ویژه خواهران غیر خوابگاهی) از شرایط عمومی پذیرش و دارا بودن مدرک دیپلم و دارابودن حداکثر سن ۲۳ سال (ویژه خواهران خوابگاهی) از شرایط پذیرش دوره کارشناسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha