دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع در کنار منزل شیخ عیسی قاسم

حوزه/ حجت الاسلام حسین البدیهی معاون دبیر کل جمعیت الوفاق گفت: با احضار آیت الله عیسی قاسم به دادگاه به تهمت پولشویی و جمع آوری آن بدون جواز رسمی، توطئه های مقامات بحرینی در هدف قرار دادن طایفه شیعه و به خصوص علمای شیعه برملا شد.

حجت الاسلام حسین البدیهی معاون دبیر کل جمعیت الوفاق گفت: با احضار آیت الله عیسی قاسم به دادگاه به تهمت پولشویی و جمع آوری آن بدون جواز رسمی، توطئه های مقامات بحرینی در هدف قرار دادن طایفه شیعه و به خصوص علمای شیعه برملا شد.

"الدیهی" تصریح کرد: مقامات بحرینی از  طریق دادستان عمومی اموال شرعی را هدف قرار دادند و علمای شیعه را در مسئله خمس متهم و زندانی کردند.

وی ادامه داد: این کینه و کج فهمی سیاسی که بر عقل و حکمت و مصلحت اندیشی ملی سیطره یافته و غرور و استکبار و استبداد که هیچ دیدگاهی را نمی پذیرد و جنسیت دیگران را لغو و اعتقادات و افکارشان را نادیده می گیرد، می خواهد فتنه انگیزی کند . اقدامات آل خلیفه امنیت و استقرار منطقه را تهدید می کند.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق از دولت بحرین خواست تا پرونده های فساد مالی و سرقت املاک دولتی را پی گیری کند و رشوه خواری شرکت "البا" برملا سازد و  پیرامون گزارشات دیوان نظارت مالی تحقیق کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha