یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مشاوره دینی

حوزه / معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت:وجود مشاوران در مدارس علمیه و ارائه مشاوره به طلاب از نیازهای ضروی امروز حوزه های علمیه است.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه در دین مبین اسلام یکی از رهنمودهای اصلی جهت حرکت انسان به سوی کمال و سعادت توجه به همفکری و تبادل نظر است، افزود: مشاوره علاوه بر ارائه راه های پیش رو برای انتخاب صحیح موجب سلامت جسمی و روحی انسانها نیز خواهد گردید.

وی بر ضرورت استقرار مشاوران توانمند و کارآمد در مدارس علمیه برای مشاوره به طلاب تاکید کرد و بیان داشت: تقویت زیر ساخت ها و ایجاد مراکز مشاوره ای برای حوزه و تقویت این فرهنگ در بین طلاب نیاز ضروری مدارس علمیه است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون در ۱۱ مدرسه علمیه خواهران این استان مشاوران به طلاب در زمینه های مختلف چون تحصیلی، ازدواج، مسایل تربیتی، خدمات روانشناسی و روانشناختی را ارائه می دهند، خاطر نشان کرد: در برخی مدارس علمیه خواهران از جمله مدارس معصومیه و فاطمیه خرم آباد، حضرت زهرا(س) دورود و مدرسه علمیه محدثه بروجرد دو مشاور خدمات لازم را ارائه می دهند.

عزیزی در پایان افزود: در طول سال نیز مشاوران با شرکت در کارگاه ها و دوره های دانش افزایی در جهت ارتقای امور مشاوره ای به طلاب، علوم لازم را فرا می گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha