جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباس دانشی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارسال ۱۵۲ اثر به همایش ملی حدیث رضوی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی در مراسم اختتامیه همایش ملی حدیث رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که عصر امروز در تالار شهید آوینی اداره‌کل ارشاد ‌قم برگزار شد، گفت: همایش چهارم 152 اثر داشته و 102 مقاله به دبیرخانه واصل‌شده است همچنین 50 داستان و داستانک به دبیرخانه ارسال‌شده که داوران به داوری پرداخته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به حسن انتخاب شهر قم برای این جشنواره اظهارکرد: در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری سهم استان قم برگزاری 4 دوره همایش حدیث رضوی و 2 دوره نمادها و المان‌های شهری بوده است.

وی با اشاره به یوم الله مباهله و ذکر این مطلب که دنیای اسلام با تمسک به اهل‌بیت(ع) می‌تواند در مقابل کفار و مشرکان ایستادگی کند، عنوان کرد: پیام آیه مباهله تمسک به فرهنگ اهل بیت(ع) است؛ امروز نیز با تمسک به فرهنگ رضوی کشور و نظام خود را بیمه کرده و توانسته‌ایم سال‌ها با این سرمایه عظیم در مقابل کفر بایستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ذکر این مطلب که بخش حدیث رضوی حسن انتخاب خوبی برای این همایش بین المللی بود، گفت: باید احادیث اهل بیت(ع) ضمن فراگیر شدن در جامعه در عرصه های جهانی نیز برای مردم دنیا ارایه بو بیان شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha