یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی معبودی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام معبودی گفت: اگر نقش روحانیون در هشت سال دفاع مقدس را برای مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان تبیین نکنیم، فردا خیلی‌ها از ما خواهند پرسید آیا روحانیون که در جنگ نقش‌آفرین بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در مراسم "یاد یاران" که با حضور جمعی از طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین، در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) این شهربرگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانی، به نقش ماندگار و فراموش نشدنی روحانیت در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:   برخی از روحانیون با حضور در جبهه‌ها، سلاح بر دست گرفته و در برابر دشمن به مبارزه برخاستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود:  روحانیون با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل توانستند عقاید دینی رزمندگان را ارتقا دهند تا آنها با انگیزه بیشتری در برابر دشمن بایستند.

وی ادامه داد: امروز نیز مردم با پیروی ازسیره شهدا، تابع ولایت ‌فقیه هستند و با اطاعت از دستورات مقام معظم رهبری، می‌توانند توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به این که در دوران 8 سال دفاع مقدس دو جبهه حق و باطل رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، گفت: در این دوره رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی با نفاق دشمنان مبارزه کردند تا با شکست دادن آنها، اهداف اسلام را در کشور احیا کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر نقش روحانیون در هشت سال دفاع مقدس را برای مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان تبیین نکنیم، فردا خیلی‌ها از ما خواهند پرسید آیا روحانیون که در جنگ نقش‌آفرین بوده‌اند.

حجت الاسلام معبودی، هفته دفاع مقدس را نگین گرانبها وارزشمندی دانست وخاطرنشان کرد:  دفاع مقدس ما نگین گرانبهایی از یاد و خاطره شهیدان والا مقامی است که با روحیه انقلابی توانستند پرچم اسلام و قرآن را در تمامی عرصه ها برافراشته نگه دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان داشت: امروز نظام الهی و کشور اسلامی ما جوانان پر شور و شعوری دارد که پای انقلاب مستحکم تر از گذشته خواهند ایستاد و با تکیه بر تجربه جوانان دیروز، بهترین حضور و آمادگی را در همه عرصه ها به اثبات و نمایش خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha