یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: اگر ایران اسلامی دشمن را به خاک ذلت کشانده و در عرصه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه دست یافته، به خاطر روحیه ایثارگری‌ جوانان درهشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین،  با تبریک هفته دفاع مقدس وگرامیداشت یاد وخاطره شهدا، به ماندگاری این هفته در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: باید ماجرای جنگ تحمیلی نابرابر که توسط اردوگاه استکباری شرق و غرب با تحریک رژیم بعثی صدام علیه حکومت جمهوری اسلامی و با هدف براندازی آن صورت گرفت، سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: باید سیره و زندگی شهدا و رزمندگان دلاور با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد تا شناخت آن‌ها از انقلاب و دفاع مقدس ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: اگر ایران اسلامی دشمن را به خاک ذلت کشانده و در عرصه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه دست یافته، به خاطر روحیه ایثارگری‌ جوانان درهشت سال دفاع مقدس است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری فرمانده معظم کل قوا، توانمند تر از گذشته، از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: شهدا رفتند تا انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان نیفتد و اسلام، انقلاب، ولایت و نظام ولایی وانقلابی باقی بماند، لذا ما باید پاسدار خون شهدا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha