یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که مسئله اشتغال و معیشت زندگی مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است، گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم حل مسئله اشتغال و بهبود وضع اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در مراسم استقبال از رئیس جمهور، در ورزشگاه شهید رجایی قزوین، با بیان این که مسئله اشتغال و معیشت زندگی مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است، گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم حل مسئله اشتغال و بهبود وضع اقتصادی است.

وی در ادامه افزود:  استان قزوین بیش از سایر استان ها به خاطر شرایط خاص اقلیمی، کاهش نزولات آسمانی و صنعتی بودن آن دچار مشکلات است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: مهم ترین مشکل امروز مردم استان قزوین مسئله معیشت و اشتغال است که امیدواریم با حضور رئیس جمهور و هیئت محترم دولت، بعد از بیش از ۳ سال تجربه عملی در این حوزه زمینه ای فراهم شود، گره ای از مشکلات زندگی آن ها باز شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و کمبود نزولات آسمانی مردم قزوین را با معضل بیکاری و اشتغال مواجه کرده است، از این رو امیدواریم هیئت دولت بتواند راهکار مناسبی برای رفع این مشکلات در قزوین تدوین و اجرایی کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha