یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: باید سیره و زندگی شهدا به ویژه شهدای روحانی با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد تا شناخت آنها ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمیه(س)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای روحانی، به نقش اثرگذار طلاب و روحانیون در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز با وجود حوزه های علمیه و پرورش انسانهای بزرگ، جایگاه این قشر در جامعه بسیار ارزشمند است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور فعال روحانیت در عرصه های گوناگون باعث رشد و توسعه اجتماعی بالایی در كشور شده است.

وی با مقایسه وضعیت اقتصادی دوران قبل و بعد از انقلاب، تصریح كرد: با پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد پیشرفت هایی چشمگیری در كشور هستیم و روحانیت باید در این زمینه همواره به مردم آگاهی و امیدواری دهد تا دشمنان نتوانند به راحتی به اهداف شوم خود كه همان نا امید كردن مردم از نظام است، دست یابند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: روحانیون باید برای ایجاد پیوند عمیق بین مردم و رهبری تلاش كنند و جایگاه ولایت فقیه را در نظام اسلامی تبیین نمایند، چرا كه بقاء نظام مقدس ایران به ولایت فقیه بستگی دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهارکرد:  تاسی از فرهنگ ناب عاشورایی و حضرت امام حسین (ع) باعث شد تا در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان غیور با پوشیدن لباس رزم و شهادت، دشمنان را به زانو در آورند.

وی در پایان تصریح کرد: باید سیره و زندگی شهدا به ویژه شهدای روحانی با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد تا شناخت بصیرت آنها ارتقا یابد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha