شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی گفت: در دوران حماسه و ایثار، روحانیت نقش محوری و تعیین کننده ای داشت، لذا باید حماسه‌های این دلاورمردان عرصه نبرد به همه آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوان وجوان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در جمع طلاب مدرسه علمیه محسنیه قزوین ضمن تبریک ایام دفاع مقدس، گفت:  در دوران دفاع مقدس از لحاظ سخت افزاری کمبودهای زیادی داشتیم، اما رزمندگان اسلام با پیروی از ولایت فقیه مسیر درستی در پیش گرفته و به پیروزی رسیدند.

وی به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در دوران حماسه و ایثار، روحانیت نقش محوری و تعیین کننده ای داشت، لذا باید حماسه‌های این دلاورمردان عرصه نبرد به همه آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوان وجوان معرفی شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ادامه داد: امروز دشمنان درصددند که ارزش‌ها و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس درجامعه کمرنگ شود، لذا نباید اجازه داده که این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها به مرور زمان در جامعه اسلامی  فراموش شود.

حجت الاسلام مصطفایی تاکید کرد: امروز دشمنان از پیشرفت های ایران اسلامی درهمه عرصه ها که به برکت انقلاب و خون شهدا ایجاد شده، در وحشت هستند.

وی در پایان بر ضرورت تداوم ره شهدا تاکید کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید ادامه دهنده راه شهدای روحانی باشند و از کیان انقلاب اسلامی صیانت کنند.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha