جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام مهدی ارفع خمعاون فرهنگی و تبلیغی حوزه راسان

دستورالعمل شركت طلاب حوزه علميه خراسان در دروس آزاد سطح ۲و۳ در جلسه هفدهم شوراي عالي حوزه علميه خراسان با هشت ماده و دو تبصره به تصويب رسید.

fه گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مجتبي مهدوي ارفع، معاون آموزش حوزه علميه خراسان با اعلام اين خبر، گفت: شوراي عالي حوزه خراسان در راستای وحدت و انسجام رویه آموزشی با درنظرگرفتن سلایق مختلف دستورالعمل ساماندهی دروس آزاد سطح 2 و 3 را تصويب کرده است.

وي با اشاره به اينكه يكي از دغدغه های مهم علما و فضلای حوزه به ویژه شورای عالی حوزه علیه خراسان ساماندهی و منظم نمودن دروس عالی حوزه با حفظ سنت سلف صالح با استفاده از علما، مدرسین و اساتید شایسته برای رشد و تعالی طلاب علوم دینی است، افزود:  نظم و انضباط بخشیدن به حوزه  با حفظ این سنت‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین علت این دستورالعمل با هدف استفاده از ظرفیت اساتید و مدرسان و به منظور ساماندهی دروس آزاد تصویب شده است.

معاون آموزش حوزه علميه خراسان  در تشريح مفاد اين دستورالعمل، بيان كرد: در این طرح آمده است که ارائه دروس تابع قوانین و نظام های آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان است و همه اساتید مورد تایید مرکز مدیریت می توانند تدریس کنند.

حجت الاسلام مهدوي ارفع در پايان خاطرنشان كرد: ثبت نام دریکی از مدارس تحت برنامه، تایید حضور در درس به وسیله استاد و شرکت در امتحانات با برنامه وثبت نمرات از جمله مراحل و ضوابط شرکت در دروس آزاد است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha