دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 395490
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
عزاداری در ایوان روضه

حوزه / همزمان با دهه اول ماه محرم الحرام، ویژه برنامه های عزاداری سید الشهدا(ع) تحت عنوان «ایوان روضه» به طور مستمر در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»از مشهد، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از اجرای برنامه های عزاداری به مناسب دهه اول محرم خبر داد و گفت: همزمان با ایام سوگواری و ماتم سید و سالار شهیدان، ویژه برنامه عزاداری در 5 نوبت به همراه سخنرانی در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود: حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر طباطبایی هر روز صبح از ساعت 4:45 با موضوع «فضائل و مناقب حسین(ع)» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مرثیه و روضه خوانی می پردازند.

وی اظهار کرد: حجت ‌الاسلام و المسلمین مرتضی حمیدی در این هفته ساعت 10:30 با موضوع از بصیرت تا بصیرت و حجت ‌الاسلام حسین گرایلی بعد از نماز ظهر و عصر با موضوع پیام های نهضت حسینی، در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی درباره ویژه برنامه های قبل و بعد از نماز مغرب گفت: سخنرانی حجج اسلام و المسلمین فاتحی ساعت16:50 و مهدی شریعتی تبار ساعت 18:30 از دیگر برنامه های هفته جاری به شمار می رود که ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.

وی از قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و سینه زنی در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و عزاداری تدارک دیده شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha