جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کشف و ضبط بزرگترین مخفیگاه مهمات تروریست‌ها در کراچی

حوزه/ اسلحه‌ها و مهمات کشف شده در مخفیگاه تروریست‌های تکفیری متعلق به نیروهای ناتو در افغانستان بوده‌ و تکفیری‌ها قصد استفاده از آنان را در روز تاسوعا داشته‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، پلیس کراچی در پاکستان روز گذشته بزرگترین مخفیگاه اسلحه و مهمات در تاریخ شهر کراچی را در نزدیکی مقر جنبش متحده قومی در عزیز آباد کشف کرد. گفته می‌شود که این اسلحه‌ها و مهمات متعلق به نیروهای ناتو در افغانستان و جلیقه‌های ضدگلوله بوده، و تروریست‌ها می‌خواستند از آن‌ها در حمله روز تاسوعا استفاده کنند.

خواجه، رئیس کل پلیس ایالت سند، مشتاق مهر رئیس پلیس کراچی و ژنرال بلال اکبر افسرکل کماندوهای سند، در حمله به این خانه و یافتن سلاح‌ها مشارکت داشتند.

برپایه این گزارش به نقل از thenews.com، به گفته مشتاق مهر بعضی اسلحه‌های کشف شده در حملات تروریستی علیه عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بعضی از اعضای احزاب سیاسی پاکستان در این جنایات دخیل بوده‌اند. بازداشت شدگان نام چند تن از افراد سیاسی را نام برده‌اند که با پول بدست آمده از اخاذی اقدام به خرید اسلحه‌ها کرده‌اند.

رئیس پلیس کراچی همچنین اعلام کرد که مظنونان مقدار زیادی اسلحه از شاخه حزب سیاسی تروریست‌های آفریقای جنوبی جمع آوری کرده بودند و می‌خواستند با حمایت انگلیسی‌ها و آژانس‌های جاسوسی هند، از آن‌ها در عملیات‌های تروریستی استفاده کنند.

سلاح‌های کشف و ضبط شده شامل اسلحه‌های ضدهوایی، نارنجک‌انداز، مسلسل سبک، آر.پی.جی، تفنگ دستی، تفنگ‌های چینی، تفنگ‌های دوربین‌دار تیراندازی از راه دور ، تفنگ‌های کمری و مقدار قابل توجه و زیادی گلوله و خشاب پر، نارنجک و جلیقه ضدگلوله بوده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha