یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 387076
۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
 ترور امام جماعت مسجدی در کراچی

حوزه/ مولانا حبیب الرحمن، امام جماعت مسجدی در گلستان جوهر پاکستان به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از tribune.com، روز سه شنبه مولانا حبیب الرحمن، روحانی و امام جماعت 42 ساله مسجد صدیق اکبر در گلستان جوهر در پاکستان، به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد. این واقعه زمانی اتفاق افتاد که امام جماعت پس از برگزاری نماز جماعت ظهر در دفترش در محوطه مسجد حضور داشت.

به گفته پلیس پاکستان، 2 فرد ناشناس سوار بر موتورسیکلت به مسجد نزدیک شده و یکی از آن‌ها به داخل دفتر می‌رود. مظنون به بهانه درخواست فرم ازدواج وارد دفتر قربانی شده و با شلیک 2 گلوله به ناحیه سینه او را به قتل می‌رساند. مردان مسلح سپس از محل جنایت می‌گریزند.

الرحمن سپس به مرکز پزشکی جناح برده می‌شود و آنجا در اثر جراحات وارده فوت می‌کند. با وجود اینکه پلیس  یکی از مظنونین این جنایت با نام معراج را دستگیر و پسرش را شناسایی کرده؛ اما تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

مقتول از اهالی پنجاب بوده و 3 فرزند داشت. او در 15 سال گذشته امام جماعت این مسجد را برعهده داشته است.

ساعاتی پس از به قتل رساندن امام جماعت مسجد، تیراندازی دیگری در همان ناحیه اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن یک راننده و مجروح شدن یک افسر امنیتی شد که طبق اطلاعات دریافتی این جنایت توسط افراد ناشناس سوار بر موتورسیکلت انجام شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha