سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
 زن و خانواده

حوزه/ دومین دوره آموزشی نیمه حضوری مباحث زن و خانواده(درس گفتار۲) در قالب یکصد جلسه آموزشی به همت مرکز تحقیقات زن و خانواده برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این دوره آموزشی با مشارکت چندین نهاد علمی و آموزشی و با هدف کسب حداقل استاندارد بینشی ضروری برای شناخت عالمانه دانش مطالعات زن و خانواده برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش: در این دوره آموزشی که به صورت مجازی برگزار خواهد شد، مهمترین مباحث زن و خانواده با رویکردی دینی از زبان برترین اساتید و در کمترین زمان و در قالب پک های صوتی ـ تصویری در اختیار محققان و پژوهشگران، طلاب و دانشجویان و عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

اعطای گواهی پایان دوره، اولویت پذیرش در دوره‌های آموزش رسمی مطالعات زنان مرکز تحقیقات زن و خانواده، قرار گرفتن در زمره مرتبطین مراکز مشارکت کننده و دعوت جهت شرکت در برنامه‌های این مراکز، تخفیف ویژه در خرید محصولات مراکز مشارکت کننده و اولویت جذب در دوره‌های تربیت مربی نهاد‌های برگزار‌کننده از جمله ویژگی های برجسته این دوره آموزشی است.

دومین دوره آموزشی نیمه حضوری مباحث زن و خانواده در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار خواهد شد.

مهلت  نام نویسی دوره مقدماتی تا 5 آبان ماه  سال جاری خواهد بود و دوره تکمیلی در تاریخ 96/1/1 الی 96/1/17 انجام می شود.

 برگزاری دوره ها نیز در مرحله مقدماتی از 8 آبان ماه 95 تا پایان اسفندماه 95 و در مرحله تکمیلی از فروردین ماه 96 الی شهریورماه 96 خواهد بود.

علاقه مندان و پژوهشگران دارای مدرک سطح 2 یا کارشناسی می توانند جهت ثبت نام از اینجا  http://wrc.ir/?action=TCOSS.Registerاقدام نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha