سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سیدحسین هاشمی نژاد

حوزه/ کارشناس مذهبی با بیان این که نور ولایت علی علت سجده ملائکه بر آدم(ع) بود، تاکید کرد: حضرت عدالت و انسانیت را به دنیا هدیه داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین هاشمی نژاد، شب گذشته درجمع عزاداران حسینی، در حسینه مسلم بن عقیل کاشان با تاکید بر لزوم شناخت فضایل حضرت علی(ع)، گفت: بر اساس روایت نبوی هر کس فضایل علی را بشنود خداوند گناهان گوشش را می آمرزد و اگر کسی هم فضایل امیرالمومنین(ع) را بخواند، خدا گناهان چشمانش را می آمرزد .

وی افزود: براساس این روایت اگر کسی حدیثی در فضل علی(ع) بنویسد تا مادامی که از آن نوشته اثری درعالم باقی باشد، ملائکه برایش طلب مغفرت می کنند.

این استاد حوزه تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند علی(ع) بهترین بشر است وهرکس در بهتر بودن او شک کند، تاکیداً کافراست.

وی به شناخت جرج جرداق مسیحی از فضائل امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: این اندیشمند مسیحی، امام علی(ع) را بهتر از شیعیان می شناخت و به خوبی فضائل حضرت را به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان با بیان این که نور ولایت علی علت سجده ملائکه بر آدم(ع) بود، تاکید کرد: حضرت عدالت و انسانیت را به دنیا هدیه داد.

وی با بیان اینکه نور محمدی و علوی در حسین بن علی(ع)  و فرزندانش قرار داشت، افزود: دلیل این که  ابراهیم(ع) خلیل الله نام گرفت به خاطر این بود که زیاد صلوات برمحمد و آل محمد(ص) می فرستاد .

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد، در  پایان آلوده شدن به لقمه های حرام را گرفتاری فعلی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید در مسیر اهل بیت(ع) گام برداریم تا گرفتار بدبختی و گناه نشویم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha