دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 برگزاری گردهمایی ۴ روزه بیداری اسلامی در ایندیانا

حوزه/ مراسم سالانه بیداری اسلامی با هدف آشنایی مردم ایندیانا با حقیقت واقعی اسلام و جنبه‌های مختلف این دین، در دانشگاه "پوردو" واقع در ایندیانای آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مراسم سالانه هفته بیداری اسلامی به همت اعضای انجمن اسلامی دانشگاه پوردو از امروز تا روز 28 اکتبر، در لافایت غربی واقع در ایالت ایندیانای آمریکا برگزار می‌شود.

در این گردهمایی که در چادر سرپوشیده‌ای واقع دربازار یادبود دانشگاه برگزار می‌شود، غرفه‌های نمایشگاهی اسلامی و بروشورهای رایگان تبلیغ شریعت در اختیار مردم قرار می‌گیرند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از این فرصت برای پرسیدن سئوالات اسلامی و دیدار با دانشجویان مسلمان دانشگاه پوردو استفاده کنند.

بعد از ظهر روز پنج شنبه ساعت 6 نیز سخنرانی‌های اسلامی با حضور سخنرانان میهمان ویژه در سالن همایش‌های دانشگاه ایراد خواهند شد.

از جمله میهمانان ویژه این نشست، بلقیس عبدالقادر بازیکن محجبه سابق بسکتبال دانشگاه ایالتی ایندیانا می‌باشد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روز سه شنبه نمایشگاه هنر خوشنویسی، روز چهارشنبه نمایشگاه آموزشی درباره مشارکت‌های دانشمندان مسلمان در دنیای علم و روز پنج شنبه نشست گفتگوی اسلامی با میزبانی زنان مسلمان برگزار خواهند شد.

انوش کاظم، مدیر ارتباطی انجمن اسلامی دانشجویان پوردو در این باره گفت: هفته بیداری اسلامی سالانه دانشجویان انجمن اسلامی پوردو به جهت تعلیم جامعه درباره اسلام و حقیقت واقعی دین اسلام از طریق شناخت مسلمانانی است که در اینجا زندگی کرده و مشغول تحصیل هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha